HDD Regenerator allows to repair bad sectors on damaged hard disk drives
without losses of the existing data. It ignores files system and can be used with
unformatted disks or disks formatted with FAT,NTFS or any other file system.
  今天又來了…另一顆硬碟又再次出差了…,今天中午大概12點初的時候,我
那親愛的弟弟跑來告訴我---姐,硬碟開機又怪怪的了,幫我看一下吧!我覺得很煩,因
為弟弟愛打電動,又不知應該好好保護硬碟,每次都是我來收拾,超級不想給他好臉
色看的,我快瘋了啦!超想罵人的…
  希望這次可以把它給修好,不要再給我出差錯了啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    zerosmall 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()